Mijn Boxbeugel Aanmelden

Huisregels

Regels in en rondom het pand:  

  • Binnen onze praktijk gaan wij respectvol met elkaar om. Discriminatie en enige vorm van gewelddadig gedrag (in woord en fysieke uitingen) is niet toegestaan. Als patiënt en bezoeker mag u erop rekenen dat u door onze medewerkers correct wordt behandeld. Wij verwachten van u hetzelfde.
    • Voor elke bezoeker aan onze praktijk geldt, dat wij, indien bovenstaande regel wordt overtreden, genoodzaakt zijn u een waarschuwing te geven of u zelfs verzoeken te vertrekken. In het ergste geval kan eenzijdig door onze praktijkhouder worden besloten de behandeling niet verder voort te zetten.
  • Wij zijn genoodzaakt melding te maken bij de politie in de volgende gevallen:
    • Indien u in het bezit bent van een wapen
    • In geval van diefstal
    • In geval van vernieling

Bent u getuige van een overtreding? Meldt dit dan bij een van onze medewerkers. Echter zijn wij niet verantwoordelijk en aansprakelijk voor schade, diefstal en/of verlies van uw eigendommen.

  • Onze locatie is beveiligd met videocamera’s.
  • Volg, in geval van nood, de aanwijzingen van ons personeel direct op. Dit is in het belang van eenieders veiligheid.
  • Parkeren op de parkeerplaats voor het pand is uitsluitend voor bezoekers, ouders/verzorgers en patiënten van onze praktijk.

Regels aangaande de behandeling:

  • Wij zijn van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 08:30 – 11:30 uur en van 13:30 – 16:30 uur op het volgende telefoonnummer: 0485-578818. In het weekend kunt u in geval van nood bellen tussen 09:00 – 10:00 uur op het nummer: 06-57377871.
  • Komt een gemaakte afspraak niet gelegen? Meldt dit dan uiterlijk 24 uur van te voren. Voor afspraken op maandag geldt dat deze voor vrijdag middag 16:00 uur moeten worden gemeld. Anders zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.
  • Wij herinneren u aan uw afspraak door middel van een mail én sms bericht. Dit is echter uitsluitend te beschouwen als extra service, u bent zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraak.
  • Wij werken volgens het principe van ‘Shared Decision Making’ wat wil zeggen dat wij na de intake en het uitvoeren van het uitgebreid onderzoek, een planbespreking plannen om het behandelplan toe te lichten. Daarnaast stellen wij u ook in de gelegenheid om vragen te stellen. U krijgt een samenvatting mee van het besproken behandelplan met daarbij de geschatte kostenbegroting en het informed consent.
  • Na het bespreken van het behandelplan tijdens de zogenoemde ‘planbespreking’ verzoeken wij u het behandelplan en de begroting te ondertekenen. Hiermee geeft u akkoord op het starten van de behandeling bij ons in de praktijk. Indien u het behandelplan (nog) niet ondertekend heeft en wel een afspraak inplant voor de behandeling, nemen wij automatisch aan dat u akkoord gaat met het behandelplan en gaan wij ervan uit dat u de huisregels, het informed consent en het behandelplan volledig heeft doorgenomen.
  • Indien u een foto/film/geluidsopname wilt maken van de behandeling, dan mag dit uitsluitend wanneer u toestemming heeft gekregen van de behandelaar/assistente. Deze opname is alleen voor eigen gebruik. Wij staan het niet toe dat dergelijke opnames worden gedeeld met derden en op Social Media.
  • De verwerking van onze facturen wordt bij ons door Netpoint Factoring gedaan. Na de behandeling ontvangt u een factuur van Netpoint via de mail. Mocht u vragen hebben over een factuur dan kunt u contact opnemen met Netpoint. U kunt ten alle tijden inloggen op https://www.mijnnetpoint.nl. Hier vindt u alle voor u bestemde facturen.
  • Wij zien het als onze plicht en noodzaak voor uw gezondheid om, als daar aanleiding voor is, medische informatie door te sturen aan de specialist (denk hierbij aan de tandarts, kaakchirurg of parodontoloog). Wij gaan ervan uit dat u hiermee akkoord gaat. Mocht u hier bezwaar tegen hebben, dan vragen wij u dit expliciet met een van onze collega’s te delen zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Bij ons in de praktijk hanteren wij huisregels. Door onze praktijk te bezoeken als gast, ouder/verzorger of patiënt , aanvaardt u onze huisregels.

Bij Orthodontistenpraktijk Boxmeer genieten we van ons werk: mensen verblijden met een lach van oor tot oor. Twijfelt u over een beugel voor uw kind of voor uzelf? Plan gerust een intakegesprek, zodat wij u kunnen adviseren over de mogelijkheden op maat.

Telefonisch bereikbaar

Op werkdagen van 8:30-11:30 uur en van 13:30-16:30 uur op 0485-578818.

In het weekend in geval van nood zaterdag en zondag tussen 09:00-10:00 uur op 06-57377871.

Verhinderd voor uw afspraak? Meldt dit uiterlijk 24 uur van te voren telefonisch of per mail. Voor afspraken op maandag geldt dat u zich vrijdag voor 16:00 uur bij ons afmeldt. Voor afspraken die niet voor deze tijden zijn geannuleerd dienen wij een nota te sturen.

Openingstijden

Op werkdagen is de praktijk geopend van 8:15-17:00 uur.

Met uitzondering van:

Carnaval: Maandag 3 maart 2025
Pasen: Maandag 21 april 2025
Bevrijdingsdag: Maandag 5 mei 2025
Hemelvaart: Donderdag 29 mei 2025
Pinksteren: Maandag 9 juni 2025
Zomersluiting: 21 juli – 8 augustus 2025
Kerstvakantie: 24 december 2025 – 1 januari 2026

Disclaimer & Privacyverklaring Cookie policy
Created by Bureau ZIGZAG