Kwaliteit kan je behouden en bereiken door goed te luisteren naar je medewerkers en patiënten. We moeten er immers samen voor zorgen dat we kunnen voldoen aan verwachtingen. Dat kan alleen bereikt worden als we goed luisteren naar elkaar en feedback serieus nemen. Als we niet weten dat iets speelt, dan kunnen we hier ook geen rekening mee houden. Als er vragen of onduidelijkheden zijn dan vinden wij het fijn dat u ze stelt, zodat hier geen frustratie over ontstaat. Graag denken wij met u mee en zoeken we altijd naar een gepaste oplossing. Bent u ontevreden? Dan horen wij dat heel graag. Uw op- of aanmerkingen zijn voor ons heel waardevol om onze kwaliteit van zorg en aandacht verder te perfectioneren. Wij stellen het zeer op prijs als u de moeite wilt nemen om hiervoor contact op te nemen met onze praktijkmanager: pm@boxbeugel.nl of telefonisch: 0485-578818.
Als het niet lukt om uw klacht naar tevredenheid op te lossen staat het u vrij om uw klacht elders neer te leggen. U heeft hiervoor twee opties:
- De KNMT-klachtenregeling. Deze regeling voldoet aan de eisen die de Wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg (Wkkgz) aan iedere zorgverlener stelt. (KNMT: Orteliuslaan 750, 3528 BB Utrecht. Bereikbaar op het telefoonnummer: 030-6076276)
- U kunt ook een contactformulier invullen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), naar contactformulier
Uiteraard gaan wij ervan uit dat wij er samen uit zullen komen op het moment dat er ontevredenheid bij u speelt en dat het niet zo ver hoeft te komen. We hebben immers beide hetzelfde doel, een glimlach van oor tot oor.